Tancat per l'aniversari del blogger

En un dia com el d'avui, 14 d'Octubre de 1976, vaig decidir que ja tenia prou d'estar tant còmode al ventre de la meva mare així que, tot i que no sabia el que m'esperava, a l'hora del vermut, pam! Trencada d'aigues i corrents cap a la Clínica Regina (que ara ja no hi és) perquè l'Ariadna tenia pressa ha venir aquest món. I aquí hem teniu ..... 39 anys després soc la persona que soc, gràcies als meus pares i als valors que m'han ensenyat dia a dia i deixant que m'equivoqués i rectifiquès..... que caiguès i tornès ha aixecar-mes (i no una sino dues i tres vegades)..... Tinc la sort d'estar envoltada de gent que m'estima i hem recolza al 100% (sobretot d'un pobre "scrapbooker consorte" que està sempre al meu costat passi el que passi) de treballar del que m'agrada (que això és moooolt)..... sóc una afortunada....... 

Ara que penso ..... 39??????? 365 dies pels 40!!!!!!!!!!! Això té un mini !!!!!!! I se m'acaba de passar pel cap com pot ser!!!!!! Mare meva és que no potser !!!!! Això de ser Scrapbooker és massa, tenim l'scrapbook ficar al cervell les 24 hores del dia els 365 dies de l'any!!!! Cada vegada que poso una paraula al blog tinc una idea més per aquest àlbum!!!!!!!!! JE JE JE !!!!!!!!

AH!!!!!! M'oblidava suposo que google ho deu fer amb tothom però a mi m'ha fet molta gràcia aixecar-me posar www.google.es i trobar aquest logo:

Per Molts Anys Ariadna
Felicidades Ariadna


En un día como el de hoy, 14 de Octubre de 1976, decidí que ya tenía bastante de estar tan cómoda en el vientre de mi madre así que, aunque no sabia lo que me esperaba allí fuera, a la hora del vermut, pam! Mi madre rompe aguas y corriendo para la Clínica del Regina (que ahora ya no existe) porque  la Ariadna tenía prisa en venir a éste mundo. Y aquí me tenéis ..... 39 años después soy la persona que soy, gracias a mis padres y a los valores que me han enseñado día a día, y dejando que me equivocara y rectificara..... que me cayera y volviera a levantarme ( y no una sino dos y tres veces)..... Tengo la suerte de estar rodeada de gente que quiere y me apoya al 100% (sobretodo un pobre "scrapbooker consorte" que siempre está a mi lado pase lo que pase) de trabajaren lo que me gusta (que esto es muchísimo)...... soy una mujer afortunada......

Ahora que pienso..... 39??????? 365 días para los  40!!!!!!!!!!! Esto tiene un mini !!!!!!! Y se me acaba de pasar por la cabeza como puede ser!!!!! Madre mia es que no puede ser!!!! Esto de ser Scrapbooker es demasiado, tenemos el scrapbook metido en el celebro las 24 horas del día 365 días del año!!!!! Cada vez que pongo una palabra en el blog tengo una idea mas para éste álbum!!!! JE JEJ JE!!!!!

AH!!!!!! Me olvidaba supongo que Google lo debe hacer con todo el mundo pero a mi me ha hecho mucha gracia levantarme y  poner  www.google.es y encontrar este logo 

Comentarios