Alternativa para la Minc el Heatwave Foil Pen ?

Si l'altre dia us parlava de la nova màquina d'American Crafts: la Minc;  i us comentava que valoressiu si pel preu que té i l'ùs que li donariueu vosaltres us val la pena fer l'inversió al complert. Ara he trobat la versió econòmica per poder tenir als vostres treballs un acabat diferents tons metalitzats.

Us estic parlant de la: Heatwave Foil Pen de Memory Keepers



Si el otro día os hablaba de la nueva máquina de American Crafts: La Minc; y os comentaba que valoraseis si por el precio que tiene y el uso que le fueseis ha dar os valía la pena hacer la inversión al completo. Ahora he encontrado la versión económica para poder tener vuestros trabajos con un acabo con diferentes tonos metalizados.

Os estoy hablando de la: Heatwave Foil Pen de Memory Keepers


En el seu Kit inicial (és el que acabeu de veure en el video) teniu 20 fulls més la màquina) tot per uns 36 €. És per pernsar-s'ho, no? Jo ja l'he comprat !!!!!! Quines ganes que arribi!!!!!! 
----

En su Kit inicial (es lo que acabáis de ver en el video) tenéis 20 hojas mas la máquina) todo por unos 36€. Es para pensarselo, no? Yo ya me la he comprado!!!!! Qué ganas que llegue !!!!!




Comentarios