Moltes Gràcies Educacioilestic

Quina gran sorpresa quan veus que la feina d'aquest anys és veu reflexada en el portal de serveis per l'educació educacioilestic, quan et tenen com a referència com un dels principals blogs creatius sobre manualitats!!!! La veritat es que s'et queda la boca oberta !!! Per no dir una gran satisfacció. 

Aquest blog va començar com a mitja de comunicació per mostrar la feina que feia cada dia i per informar allò que recollia o veia per la xarxa i volia compartir amb tots vosaltres i la veritat veig que mica en mica he anat fent una gran familia virtual. 

A continuació us penjo l'enllaç amb els altres blog escollits perquè feu una ullada de la feina dels meus companys: http://www.educacioilestic.com/100-blogs-creatius-sobre-manualitats/

Moltes Gràcies


----
Qué gran  sorpresa cuando ves que el trabajo de éstos años se ve reflejado en el portal de servicios para la educación ediacioilestic; cuando te tienen como referencia como uno de los principales blogs creativos sobre manualidades !!!! La verdad es que se te queda la boca abierta !!!!!! Por no decir que una gran satisfacción. 

Éste blog empezó como un medio de comunicación para mostrar el trabajo que hacia cada día y para informar lo que recogía o veía por la red y quería compartirlo con todos vosotros y la verdad veo que poco a poco he ido haciendo una gran familia virtual. 

A continuación os cuelgo un enlace con los otros blog escogidos para que miréis el trabajo de mis compañeros http://www.educacioilestic.com/100-blogs-creatius-sobre-manualitats/

Muchas Gracias

Comentarios