360º Bag de We Are Keepers

Feia temps que hi donava voltes i no ho tenia gaire clar i si al principi vaig creure que amb la maleta ja en tenia prou per portar el material quan marxava algun dia fora ja sabeu que passa.... que mica en mica et vas animant i ara no només portava la maleta sino la maleta un bossa.... unes coses amagades dins la maleta de la roba i ...... bé que al final l'Scrapbooker consort ha pensat que potser la millor solució és mirar la 360 de We are Keepers ( suposo que les meves indirectes han fet fruit ... je je !!) 

Aixi que aprofitant l'època de rebaixes, i no us penseu que ha sigut feina fàcil, al final la vam trobar a Mi Tienda del Arte i en 24 hores ja teniem la caixa a casa 




Hacia tiempo que le daba vueltas y no lo tenia muy claro y si al principio me creí que con la maleta tenia bastante para llevar el material cuando nos íbamos algunos días fuera ... ya sabeis que pasa... que poco a poco te vas animando y ahora no solo me llevo la maleta sino; la maleta, una bolsa... unas cosas escodidas dentro de la maleta de la ropa y ..... bien que al final el Scrapbooker Consorte ha pensado que quizá la mejor solución es mirar la 360 de We Are Keepers (supongo que mis indirectas han hecho efecto... je je !!) 

Así que, aprovechando la época rebajas, y no os penseis que ha sido trabajo fácil, al final la hemos encontrado en Mi Tienda del Arte y en 24 horas ya teníamos en casa. 


Ara toca omplir-la i de moment tinc espai pel que tenia i molt més pels típics "por si a caso" (mentre després m'enrecordi on tinc totes les coses!) 

---

Ahora toca llenarla y de momento tengo espacio para lo que tenia y mucho mas para los típicos "por si a caso" (mientras me acuerde luego donde tengo todas las cosas !!!)






Comentarios

  1. Quina enveja que em fas!! Jo ja la tenia clissada aquesta bossa ;-o)

    ResponderEliminar

Publicar un comentario