Creativa Primavera ......... Bluffff ?!?!?!?

Aquest dijous vam fer una petita escapadeta per la Farga de l'Hospitalet a fer una ullada per l'edició de Creativa de Primavera..... i la veritat, potser esperava veure aquelles cues de l'hivern, aquells pasadissos plens i plens d'stands i stands de scrapbook, no sé; potser esperava més i més i no vaig trobar allò que volia. Almenys els preu de l'entrada marcava un expectativa que no era per menys no? ( 7.- € el dijous i els altres dies 8 .-€) Hi havia coses que potser sí eren el que buscava ... o ..... ara que penso......potser el que va fer que la meva busqueda pels stands fos més neguitosa va ser un parell de músics que hi havia dalt l'escenari que haurien d'apendre com animar als pares i els nens perquè, els pares que quan portàven una estoneta escoltant-los marxàven a l'altre punta de la fira!!!!!  ( Només penso amb els cambrers del bar !!!!! Estaven just al costat de l'escenari i ells no podien marxar)  

Tot i això, per la resta bé, vaig firar i comprar cosetes !!!! No us penseu que encara que una mica "gruñona-cascaràbies" (una està amb aquells dies que té pintors a casa ...) vaig firar: tanques, cartolines, segells i troquels (entre altres coses)  

Ah!!! M'agradaria que els que hi vau passar em diuguessiu la vostra per si va ser una sensació meva o també vau trobar que va ser una fira més per apuntar-se al carro 

----

Éste jueves hizimos una pequeña escapadilla por la Fraga del Hospitalet para echar una ojeadilla a la edición de Creativa de Primavera...... y la verdad, quizá esperava ver esas colas de invierno, aquellos pasillos llenos y llenoooos de stands de scrapbool, no sé; quizá esperava mas y mas y no encontré lo que queria. Almenos la espectativa que marca el precio de la entrada que no es para menos, no?? ( 7.-€ el jueves y los otros días 8.-€). Hay cosas que quizá sí que eran las que buscavan ....... o ahora que pienso....... quizá lo que hizo mi busqueda por los stands mas angustiosa fue el par de músicos que havia encima en escenario que tendrian que apendrer como anuimar a los padres y los niños porque los que estaban allí a la que llevaban un ratillo escuchandolos se iban al otro lado de la feria !!!!!! (Solo pienso en los pobres camareros del bar !!!!! Estan justo al lado del escenario y ellos nos pueden irse). 

A pesar de todo esto, por el resto bien, compré cosillas !!! No os penseis que aunque un poquito "gruñona-cascarabias" (una está con esos dias ...) comré: cierres, papel, sllos y troqueles. 

Ah!!!! Me gustaria que los que pasasteis por allí me contasseis vustro punto de vista por si fue una sensación mia o tambien encontrasteis que es una feria mas para apuntar-se al carro

Comentarios

  1. Jo vaig anar ahir dissabte (acabo de posar la meva crónica al meu blog) i no va ser el que m'esperava. Jo creia que seria com la de novembre i res més lluny de la meva realitat!!jajaja. El millor que, com hi havia menys gent podies comprar sense "agobios" però penso que va ser com un reclam per a intentar guanyar diners, sincerament.
    Crec que en aquestos dos mesos han posat moltes fires juntes, no creus?
    Petons i bona tarda de diumenge!

    Charo

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Totalment d'acord. El millor les compres sense agobios, ara potser el millor seria no ajuntar tant les fires.... amb una creativa a l'any ja tenim prou
      Petons
      Ari

      Eliminar

Publicar un comentario