Una bonita historia en forma de sobre .... gracias Analia

Abans d'acabar el dia us vull expliclar la sorpresa que vaig rebre just després de tornar de vacances quan el Manel va portar-me un sobre que arribava de Siena per a mi .... ( va arribar el dia que vam marxar cap Venècia i no el vam poder veure fins que nos hem tornat) ...... Per un moment vaig dubtar que podia ser.... però llavors vaig pensar !!!! L'intercanvi de punts de llibre!!!! Ja el tinc a casa!!!!!!

Tot va començar fa uns mesos quan la Vicky va proposar-me participar en un intercanvi de punts de llibre en la que intetariem reflexar la nostalgia, la melancolia en èpoques pasades..... i això és el que ha volgut fer l'Analia en aquesta meravella arribada desde Siena que va posar-me un sonriure d'orella a orella i una cara de sopresa que encara em dura!!!! No tinc paraules per expresar l'ilusió que ens va fer a tots dos rebre aquest sobre, sí sí dic tots dos , perquè el Manel (Scrapbooker consorte desde que vaig començar a ser scrapbokera ja fa uns anys) també va quedar molt sorprès de les paraules que va escriure l' Analia  i del sobre ple de sorpreses  que ens fa va fer  arribar desde terres italianes. 

Us penjo unes fotos perquè us feu una petita idea:


El punt de llibre amb la seva funda de plàstic
El punto de libro con su funda de plástico





Només puc dire MOLTES GRACIES GUAPISSIMA!!!!!!


Antes de terminar el día os quiero explicar la sorpresa que he recibí justo después de volver de vacaciones;  cuando Manel me trajo un sobre que llegaba desde Siena para mí..... (llegó el día que nos fuimos a Venecia y no lo pudimos ver hasta que llegamos a casa).....  Por un momento tuve la duda de lo que podía ser .... pero entonces reaccioné !!!!! El intercambio de libros !!! Ya lo tenia en casa !!!!!! 

Todo empezó hace unos meses cuando Vicky me propuso participar en un intercambio de puntos de libro en la que intentaríamos reflejar la nostalgia, la melancolía en épocas anteriores..... y eso es lo que ha querido reflejar Analia en la maravilla de punto que me ha llegado desde Siena y que me marcó una sonrisa de oreja a oreja y una cara de sorpresa que aun me dura !!!!! No tengo palabras para expresar la ilusión que nos hizo a los dos recibir éste sobre, sí, sí, digo los dos, porque Manel (mi scrapbooker consorte desde que empecé a ser una scrapboker hace ya unos años) también quedó sorprendido de las palabras que escribió Analia y el sobre lleno de sorpresas que nos llegó desde tierras italianas. 

Aquí tenéis unas fotos para que os hagaís una idea de todo el conjunto 

Sólo puedo decir MUCHAS GRACIAS GUAPISSSSSSIMAAAAAAAA !!!!!!!

Comentarios

Publicar un comentario