Soc una Maleni

Aquest Cap de Setmana el diari el Pais publicava en el seu Dominical la nova tribu urbana que podem veure en les nostres ciutats i pobles i que agrupa a un conjunt de noies amb una ideologia basada amb aquesta noia:
---
Éste fin desemana en el diario El Pais, publicaban en su Dominical la nueva tribu urbana que podemos ver en nuestras ciudades y poueblos y que agrupa a un conjunto de chicas con una ideologia basada en ésta chica: 



Us estic parlant de les "malenis". I no tenen res a veure amb la ministra, sino amb un grup de noies encantades de la pel·lícula Amelie i que amb una manera de vestir totalment dels anys 50, enamorades de les flors, animalets, colors pastels i apasionades dels treballs craft, pasen les estones fent cupcakes, pastissos i alguna que altre peça de ropa amb les agulles per portar un dia o altre. 

Aquesta seria la seva definició a grans trets i que us recomano que feu un google per tenir tota l'informació al complert..... jo després de passar-me tot el matí us puc dir que, encara que no al 100 %, tinc el meu punt Maleni i m'encanta!!!!!!!!
--
Os estoy hablando de las "Malenis". Y no tienen nada que ver con la Ministra, sino con un grupo de chicas encantadas de la película Amelie y que con una manera de vestir totalmente de los años 50, enamoradas de las flores, animales, colores pastel y apasionadas de los trabajos craft, pasan los ratillos haciendo cupcakes, pasteles y alguna que otra prenda de ropa con las agujas para llevar un día o otro. 

Ésta seria su definición a grandes rasgos y que os recomiendo que hagáis un google para tener toda la información al completo.... yo después de pasarme toda la mañana os puedo decir que, aunque no al 100 % tengo mi puntito Maleni y... me encanta!!!!!!!!

Comentarios