Ja estaaaaaaaan aquí !!!!!!!!!!!

Hem hagut d'esperar, però ja la tenim aquí !!!! Dimecres la vaig veure penjada a la pàgina web de la Boutique del Scrap i dijous també la teniem disponible a la web de Up & Scrap. Suposo que a partir d'ara la podrem trobar a qualsevol botiga que tinguin com a proveedoor Graphic45.

Jo ja tinc a casa la versió de 30 cm x 30 cm i espero que a principis de la setmana vienent tingui les de 20 cm x 20 cm !!!! Per fi puc començara treballar amb elles i és que, com és habitual en aquesta casa les col·leccions: Mother of Goose,  Typhography,12 Days of Christmans són una pasada..... No les coneixeu encara ?!?
--- 
Hemos tenido que esperar, pero ya las tenemos aquí !!!! El miércoles las vi colgadas en la página web de la Boutique del Scrap y el jueves también la tenian disponible en la web de Up & Scrap. Supongo que a partir de ahora la podremos encontrar en cualquier tienda que tengan como proveedor Graphic45. 

Yo ya tengo en casa la versión de 30 cm x 30cm y espero que a principios de la semana que viene tengas las de 20 cm x 20 cm !!! Por fin puedo empezar a trabajr con ellas y es que, como ya es habitual en ésta casa las colecciones: Mother of Goose, Typography, 12 Days of Christmas son una pasada.... no las conoceís aun?!?!

Mother of Goose

Està basa en el contes per anar a dormir de " La Mare Oca" i les seves cançonetes melòdiques perquè els petits mica en mica baixin dormint-se..... per mi la millor !!!
--
Está basada en los cuentos para ir a dormir de "Mama Ganso" y sus canciones melódicas para que los peques poco a poco se duerman .... para mi la mejor !!!


Typography

Basada en l'arribada de l'imprenta a l'època boija del Paris . Trobareu frases celèbres ideals per poder fer un bon llibre ilustrat. L'ùnica pega que hi trobo és que té pocs dissenys i per tant trobareu tres jocs de cada en lloc de dos com fer-se a cada kit. 
--
Basada en la llegada de la imprenta en la época loca de Paris. Encontraréis frases celebres ideales para poder hacer un buen libro ilustrado. La única pega que encuentro es que tiene pocos diseños y por ello encontraréis tres juegos de cada, en lugar de dos como suele hacerse en cada kit. 



12 Days of Chritsmas 

Comeneçem amb els paper de Nadal, en aquest anirem al poema anglès que pasa entre el dia de Nadal fins la nit de Reis: en total 12 dies. Aquest poema explica que una parelleta de nuvis ell li porta un present cada dia a la noia fins que arriben els reis. Potser es la més queca o clàsica, però per fer-la servir com a fons dels nostres treballs nadalecs és perfecte.  El millor és que NO apareix ni un sol Pare Noël ! 
---
Empezamos con lo papeles de Navidad, en éste nos iremos a un poema inglés que pasa entre el día de Navidad hasta la noche de Reyes: en total 12 días. Éste poema nos explica que una pareja de novios en la que él le lleva un regalo cada día a la chica hasta que llegan los Reyes Magos. Quizá es la más clásica, pero podemos utilizarla como fondo de nuestros trabajos navideños, es perfecta. Lo mejor es que NO aparece ni un solo Papa Noel !!!! 




Comentarios