Passiu-ho bé i moltes Gràcies !!!!!!!!!!!!! Passiu-ho bé fins l'any vinent

Avui em passa pel cap la caçoneta de la Trinca "Passiu-ho bé"... I com cada any donarem l'adéu a unes festes un xic accidentandes (trist accident als Castellers de la Vila)  i esperarem a l'any vinent per tornar ha sentir... gralles, tabals.... musiqueta varia i gent que quan surts cap a la feina encara està de festa comentant la nit que porten de carrer en carrer i on poden trobar el millor mojito al millor preu!!!! 

Entrada pel Primer Premi pel Carrer Progés 
Aquesta tarda toca Correfocs i traca final .. l'endemà els veïns dels carrer ja començaran a pensar en la decoració del 2014..... jo de moment, començo a pensar i a preparar el mini que faré per les fotos de la nostra passeijada pel barri que ens  va agobiar per la quantitat de visitants que hi havia i la calor que feia !!!!!!
---
Hoy me pasa por la cabeza esa cancionilla de la Trinca titulada "Passiu-ho bé" (seria como hasta luego) ..... Y como cada año daremos el adiós a unas fiestas un poquito accidentadas (por el triste accidente de los Castellers de Gràcia)  y esperaremos el próximo año para escuchar... grallas, timbales... musiquita variada y gente que cuando sales hacia el trabajo aun está de fiesta comentando la noche que llevan de calle en calle y donde podemos encontrar el mejor mojito al mejor precio !!!!! 

L'altre entrada del Carrer Progrés 
Ésta tarde toca Correfocs y traca final.... mañana los vecinos de las calles ya empezarán a pensar en la decoración del 2014.... yo de momento, empiezo a pensar y preparar el mini que voy hacer para las fotos de nuestro paseo por el barrio que nos agobió por la cantidad de visitantes y la calor que hacía!!!!!!!

Comentarios