Xirles

Un dels projectes de KDS va ser fer aquest mini amb un nou material del Sr. Tim Holtz. És una espècie de cuir-cartó (que fa una oloreta, molt especial....). Aquest tipus de material ens dóna un resultat diferent i ens ens permet poder traballar amb tintes. A mi els resultat final em va agradar força.   

Els papers son de Graphic45 i els projecte de KDS. Jo el vaig regalar pel dia de la mare. Les protagonistes la meva germana i una servidora desde el dia que vam néixer fins el nostre bateig. 
----
Uno de los proyectos de KDS fue hacer éste mini con un nuevo material del Sr. Tim Holtz. Es una especia de piel-cartón (que tiene un olor muy especial). Éste tipo de material nos da un resultado muy diferente y nos permite poder trabajar con tintas. A mi el resultado me gusto mucho.

Los papeles son de Graphic45 y el proyecto de KDS. Yo lo regalé el día de la madre. Las protagonsitas mi hermana y una servidora desde el día que nacimos hasta nuestro bautizo. 






En la primera pàgina la data del meu neixament amb una foto de recien nascuda
En la primera página la fecha de mi nacimiento con una foto de recién nacida


Fotos vaires de petita fins arribar al centre on....
Fotos varias de pequeña hasta llegar la centro donde....



On pasada la transperència de la papallona trobarem la foto del meu bateig 
Donde pasada la transparencia de la mariposa encontraremos la foto de mi bautizo 



I ara començaria el compte enrere, és a dir el bateig de ma germana i un seguit de fotos d'ella fins la data de neixament 
Y entonces empezaria la cuenta atrás, es decir; el bautizo de mi hermana y un seguido de fotos de ella hasta la fecha de su nacimiento 





En l'ùltima pàgina la data de neixament de la meva germana i una foto just acabada de néixer
La ùltima página la fecha de nacimiento de mi hermana con una foto de recién nacida 



Fi (la mami amb les dues nenes) // Fin (la mami con sus dos hijitas)



* Xirles ; és el mot que fent conya un nadal vam acabar establint la meva germana i jo per cridar-nos l'una a l'altre 
* Xirles; el el mote que haciendo broma unas navidades mi hermana y yo acabamos llamandonos la una a la otra.

Comentarios