Intercanvi de Punts de Llibre per al meu amic invisible

Ara que ja sé que el meu amic invisible ha rebut els seus punt de llibre i son al seu destí; així que us puc ensenyar les dues cosetes que vaig fer perquè arribessin a Arenys de Munt. 


El primer, éstà inspirat en un món de fades. Amb l'ajut d'un dels segells de Magnolies i uns tocs de Copic.


Aquí podeu veure la cara del davant i la del darrere.


----- 


Ahora que ya sé que mi amigo invisible ha recibido sus puntos de libro y son en su destino; os puedo enseñar las dos cositas que hice para que llegaran a Arenys de Munt.

El primero, está inspirado en un mundo de hadas. Con la ayuda de unos de los sellos de Magnolia y unos toques de Copic. 

Aquí podéis ver la cara por delante y por detrás:











Com que ja estava inspirada i tenia tots els papers de nadal per damunt la taula (estava fent les tarjetes de Nadal alhora) vaig seguir fent un altre punt. Aquest cop amb motiu nadalecs, molt apropiats per l'epoca que estem. Així podrà triar segons l'època ( o nadal o primavera).



Aquí podeu veure com van quedar les dues cares:

---- 

Como que ya estaba inspirada y tenia todos los papeles de navidad por encima de la mesa (estaba haciendo las tarjetas de navidad..) seguí haciendo otro punto. Esta vez con motivos navideños, muy apropiados para ésta época en la que estamos. Así podrá escoger según la época ( o navidad o primavera). 

Aquí podéis ver como quedaron las dos caras 



Els meus dos punts /// Mis dos puntos 

Comentarios