Smash Book !!!!

Aquest mes, gràcies a la revista de Kits de Somni, he conegut els "Smash Book".  No tenia ni idea que existien i trobo que és una idea força interesant.

La idea de tenir una "llibreta" on anar colocant i describint allò que ens passi pel cap o simplement fer un recull del que ens envolta... per aquest gent que ens agrada guardar-ho tot,  és una manera de tenir les coses una mica més en ordre i trobar una entrada de l'any de la picor, que tenim perdurda i mig arrugada en un calaix en un tancar i obrir d'ulls. Us deixo un video que he trobar al You tube perquè podeu veure l'esència dels Samsh Books , ara que si voleu perdre una mica de temps passeu per youtube perquè en teniu de tots tipus, colors i formes.

------


Este mes, gracias a la revista de Kits de Somni, he conocido los "Smash Book". No tenía ni idea que existían y creo que es una idea bastante interesante.

La idea de tener una "libreta" donde ir colocando y describiendo lo que nos pase por la cabeza o simplemente hacer una recopilación de lo que nos rodea ... para esta gente que nos gusta guardarlo todo, es una manera de tener las cosas un poco más en orden y encontrar una entrada del año de Maria Castaña, que tenemos perdida y medio arrugada en un cajón en un abrir y cerrar de de ojos. Os dejo un video que he encontrado en You tube para que podáis ver la esencia de los Samsh Books, ahora que si quieres perder un poco de tiempo pasad por youtube porque tenéis de todo tipo, colores y formas.

Comentarios