Nadal "scrapbookeru"!!!!!!!

Aquest any els Reis han arribat abans d'hora i el 25 ja havien passat per casa i de quina manera!!!!!!!
Resulta que m'hauré portat moooolt bé .... (encara que jo crec que no taaaaant!!!) Ahir amb prou feines vaig poder jugar amb les joguines però vaig tenir temps de fer un parell de cosetes amb les noves plaques de nadal per fer emboss amb la Big Shot ...i són genials !!!!!

Avui per la tarda espero poder jugar amb les plaques de troquelar !!!!!!! Ains quines ganes!!!!!!!! I jo treballant!!!!!!

AHHHHH! M'en oblidava de les Perfect Pearls !!!!!!!!!!! Quins colors més xulos!!!!!!!! I els Segells de Hero Arts!!!!!!!

____

Éste año los Reyes Magos han llegado antes y el 25 ja estaban por casa y de que manera!!!!! Resulta que me habré portado muuuuuuy bien..... (aunque yo creo que no taaaanto!!!!!!) Ayer no pude jugar con los juguetes pero tube tiempo de hacer un par de cosillas con las nuevas placas de navidad para la Big Shot.... y son geniales!!!!!!!

Hor por la tarde espero poder jugar con las placas de troquelar!!!!!!! Ay, que ganitas!!!!! Y yo trabajando!!!!!!!!

Ahhhhhh!!! Me olvidava de las Perfect Pearls!!!!!!! Qué colores tant chulos!!!!!!!! Y los sellos de Hero Arts!!!!!!

Comentarios